top of page

משרד החינוך מחוז חיפה: הודעה להורי זיק-ים

הורי זיק-ים יקרים בסיומו של שבוע שלישי של המערך החינוכי ובהתבוננות על שלושת השבועות ניתן לומר שהצלחנו לא רע ...

הצלחנו להקים יש מאין , הצלחנו לשמור על דמויות מלוות קבועות , וכל זאת בזכות שיתוף הפעולה והרצון של כולנו לעשות את הטוב ביותר עבור הילדים.

לצד ההצלחות אנו מתמודדים עם לא מעט אתגרים ,עלינו לזכור שהילדים לא נמצאים בסביבתם הטבעית , ו“הכיתה“ לא דומה לכיתה בבית הספר והגן גם הוא אחר , המורות לא מוכרות והילדים בוחנים את הגבולות .

אנו רואים חשיבות בקשר של הצוות החינוכי איתכם ההורים, השבוע קיימנו מפגש שיח עם הורי כיתות ג-ה ובשבוע הבא נקיים מפגשים להורי ילדי הגן וכיתות א’ ב’ . ישנה חשיבות לשמור על הרווחה הנפשית של הילדים , לקדם סביבה חברתית-לימודית מיטבית , לפתח ולטפח כישורים חיוניים, אשר יעניקו לילדים כלים ויכולת התמודדות פעילה עם מצבי חיים מגוונים לפתח כישורי חוסן להתמודד עם תהליכים התפתחותיים ומשברים בלתי צפויים, וכן עם מצבי לחץ ומשבר . לצורך כך פיקוח שפ“י במשרד החינוך מחוז חיפה גייס שלוש יועצות חינוכיות , יועצת לכל שכבת גיל שילוו באופן קבוע את כל שכבות הגיל, וזאת באמצעות מעגלי שיח, כישורי חיים ושיחות אישיות. הורים המעוניינים להיפגש לשיחה עם היועצת מוזמנים. ) חן יועצת מלווה כיתה א‘ - יום ד‘, מיטל יועצת מלווה כיתה ב‘ - יום ה‘ ,שני - יועצת מלווה כיתות ג-ה יום ד, דגנית יועצת כללית ונעורים ימים ב,ג(.

אנו מעוניינים בקידום ההתכוונות ללמידה יותר מבוססת וסדורה , בהתאמה לקצב, מסוגלות ופניות ללמידה של הילדים. השבוע תפורסם מערכת שבועית לכל שכבת גיל , שתשלב יותר שיעורים של קריאה , כתיבה וחשבון לצד פעילויות הפגתיות. המערכת נתונה לשינויים , ועל כן נשלחת בפלטפורמה דיגיטלית המתעדכנת באופן יומיומי , אנא עקבו מידי יום.

בסיום כל יום תקבלו הודעה קצרה בה יצוינו עיקרי הנושאים שהילדים למדו באותו יום. השיח שלכם ההורים עם הילדים חשוב .

החל מהשבוע ,ילדי הגן יתחילו את הפעילות בשעה 8:30 ויסיימו בשעה .11:45 שכבות א‘, ב‘ עוברים לבית שונית בו יפוצלו לשתי קבוצות . בתחילת השבוע נתרגל עימם תרגיל פינוי למרחב מוגן. כמו כן אנו פועלים לפתיחת בית תינוקות . בקיבוץ שדות ים נמצאות משפחות שפונו מהצפון . ילדיהם ישתלבו במערך החינוכי שלנו ) מלבד קבוצת הגן (.

מאחלים לכולם שבוע טוב ובשורות טובות , שיגיעו בקרוב הימים השקטים, אמן! אנה ברזני וצוות המערך החינוכי - משרד החינוך מחוז חיפה

.בסוף יהיה טוב ..תראה שיהיה טוב” גם אם יש דרך לעבור בסוף יהיה יהיה טוב (יסמין מועלם)





23 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page